Sunday, August 8, 2010

Essence - You're the One + Konad

Hi!

I add konad to Essence - You're the One with M64. I just bought Manhattan 1010N - black creme polish and I just wanted to know, if it'll work with konad - and it works great. I don't like the combo, but here are the pictures just for you.

Sun
Shadow
Happy Sunday!!!

Ivana

2 Comment(s):

  1. Zelo všečno, jaz tega Manhattna uporabljam že od takrat, ko sem dobila prvo konad plato, ker za na nothe mazat mi je preveč gost,pa še drugega črnega laka nimam =)

    ReplyDelete
  2. @ colorfulbootle: Hvala, meni pa res ni blo všeč, sm takoj zamenjala. :) Ja res je super! Sem brala, da nekaterim pa ne uspeva z njim štempljati in sem se odločala med njim in Konad črnim. Ampak če kupim Konad črni potem potrebujem še Konad nadlak, ker drugi spacajo vzorček, tko da sm dala priložnost Manhattnu in izkazal se je za zelo dobrega. :D Pa še manj stane. :P

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*